twitter instagram YouTube

2020-03-10
Podsumowanie kampanii

Podsumowanie kampanii

Zakończyła się 4 edycja kampanii 'Zakochaj się w Lesznie jak MY'.

Przez połowę lutego (14.02- 29.02) prowadziliśmy kampanię 'Zakochaj się w Lesznie jak MY'. Nadrzędnym celem było zachęcenie mieszkańców do podzielenia się doświadczeniem oraz opinią na temat tego, za co kochają Leszno. Mieszkańcy mogli pochwalić się swoim miastem, oraz zachęcić tym sposobem innych do odkrywania tego, co cenne w naszej lokalnej ojczyźnie. Kolejnym celem, który przyświecał kampanii, było poszerzenie wiedzy na temat Leszna. W związku z tym, mieszkańcom również przyszło się zmierzyć z pytaniami nt miasta czy quizami. Kampania była prowadzona na naszych portalach społecznościowych, głównie na Facebooku oraz na naszej stronie internetowej www.ngo.leszno.pl. Osobami biorącymi udział byli mieszkańcy Leszna, oraz osoby, które były zainteresowane poszerzeniem wiedzy nt Leszna.

Zadania oraz zabawy były urozmaicone tak, że każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Niektóre zabawy były niewymagające, a w innych trzeba było wykazać się spostrzegawczością, znajomością historii czy umiejętnością wyszukiwania informacji.

 W ramach kampanii opublikowanych zostało:

♥️10 newsów na naszej stronie internetowej www.ngo.leszno.pl

♥️6 postów związanych z kampanią na Instagramie

♥️4 tweety na naszym profilu NGO

♥️ 26 postów na Facebooku

Dziękujemy wszystkim za udział w zabawach!

Opublikował: op@leszno.pl
Napisz do nas