twitter instagram YouTube

2022-02-21
Za nami pierwszy tydzień kampanii!

Za nami pierwszy tydzień kampanii!

Zakończyliśmy pierwszy tydzień szóstej już edycji Kampanii "Zakochaj się w Lesznie - jak MY!"

To, że kochacie Leszno, to już wiemy! Ale Leszno, to również ludzie! Jego mieszkańcy, ich aktywność, pasje oraz kreatywność.. A najlepszym sposobem na wyrażenie siebie, jest działanie w organizacjach pozarządowych! Leszczyńskie fundacje, stowarzyszenia, klub sportowe, czy spółdzielnie socjalne organizują przez cały rok wiele świetnych działań, takich, jak warsztaty, szkolenia, konferencje, spotkania, wieczorki poetyckie, mecze, treningi sportowe.

I z całą świadomością możemy powiedzieć I love Leszczyńskie NGO!

Chcielibyśmy, żeby ta myśl przyświecała nam przez drugi tydzień Kampanii "Zakochaj się w Lesznie, jak MY!". Już dziś - 21 lutego - startujemy z drugim etapem naszej akcji, którą poświęcimy organizacjom pozarządowym!

W tym tygodniu zachęcamy do odwiedzania naszych social mediów! W tym tygodniu:

  • Przygotowaliśmy dla Was mini - konkursy. Pojawią się one każdego dnia do końca kampanii (tj. 28.02). Ich tematyka będzie związana z organizacjami pozarządowymi, a same zadania na pewno wzbogacą Waszą wiedzę na ich temat!  Biorąc udział w "mini - konkursach" będzie można wygrać nasze tabliczki - magnesy "I love Leszno" oraz "I love Organizacje Pozarządowe", a także wejściówa na imprezę - Antidotum Airshow Leszno! Zachęcamy do udziału szczególnie te osoby, którym jeszcze nie udało się niczego w naszych zabawach wygrać!

  • Odbędzie się głosowanie! Przeprowadzone one będzie w ramach konkursu "I love Leszno". Od 14 do 21 lutego (do godziny 12:00) przyjmowaliśmy Wasze zgłoszenia na wiersze / rymowanki na temat „I love Leszno”. Prace zostaną przeniesione na grafiki konkursowe i od jutra będzie można na nie głosować na portalu facebook LeszczyńskieNGO. Za poprawnie oddany na dane zgłoszenie konkursowe głos, uznaje się TYLKO „reakcję super” (serduszko) pozostawione pod grafiką konkursową na facebook Leszczyńskie NGO. Zdjęcia trzech grafik, które uzyskają najwięcej poprawnie oddanych głosów „super” od dnia 22.02.2022 r. do dnia 25.02.2022 r. do godziny 15:00, wygrywają i zdobywają cenne nagrody! 

    Nagrodami w konkursie za zajęcie:

    I MIEJSCA są:

    a. 30 minutowa sesja zdjęciowa w studio u Natalii Kołodziej – w ramach której zwycięzcy otrzymają 5 wybranych ujęć (w formie materialnej oraz online) – termin sesji jest do uzgodnienia indywidualnie z fotografką, jednak nie później, niż do 30 kwietnia. Po tym terminie nagroda ulega przedawnieniu.

    b. bluza żużlowa – ufundowana przez Dispeed s.c.

    c. Podwójna wejściówka na Imprezę „Antidotum Airshow Leszno” która odbędzie się 17 – 18 czerwca 2022 r. – ufundowana przez Spółkę Lotnisko Leszno.

    d. Voucher na godzinne wejście do Groty Solnej - „Pira - Grota” - z jednego vouchera może jednocześnie skorzystać siedem osób – nagroda ufundowana przez Spółdzielnię Socjalną „KUBA-BART”. Termin wykorzystania jest do uzgodnienia indywidualnie ze Spółdzielnią Socjalną, jednak nie później, niż do 30 kwietnia. Po tym terminie nagroda ulega przedawnieniu.

    II MIEJSCA są:

    a. 30 minutowa sesja zdjęciowa w studio u Natalii Kołodziej – w ramach której zwycięzcy otrzymają 5 wybranych ujęć (w formie materialnej oraz online) – termin sesji jest do uzgodnienia indywidualnie z fotografką, jednak nie później, niż do 30 kwietnia. Po tym terminie nagroda ulega przedawnieniu.

    b. Podwójna wejściówka na Imprezę „Antidotum Airshow Leszno” która odbędzie się 17 – 18 czerwca 2022 r. – ufundowana przez Spółkę Lotnisko Leszno.

    III MIEJSCA są:

    a. 30 minutowa sesja zdjęciowa w studio u Natalii Kołodziej – w ramach której zwycięzcy otrzymają 5 wybranych ujęć (w formie materialnej oraz online) – termin sesji jest do uzgodnienia indywidualnie z fotografką, jednak nie później, niż do 30 kwietnia. Po tym terminie nagroda ulega przedawnieniu.

    b. Voucher na godzinne wejście do Groty Solnej - „Pira - Grota” - z jednego vouchera może jednocześnie skorzystać siedem osób – nagroda ufundowana przez Spółdzielnię Socjalną „KUBA-BART”. Termin wykorzystania jest do uzgodnienia indywidualnie ze Spółdzielnią Socjalną, jednak nie później, niż do 30 kwietnia. Po tym terminie nagroda ulega przedawnieniu.

W tym tygodniu zachęcamy - umówcie się na randkę z NGO!

Opublikował: op@leszno.pl
Napisz do nas