twitter instagram YouTube

2018-03-07
Podsumowanie

Inauguracyjna edycja akcji składała się z dwóch części. W pierwszym etapie uczestnicy mieli za zadanie wykonanie fotografii z ukochaną osobą w Lesznie, bądź sfotografowanie wybranego przez siebie miejsca w naszym mieście. Następnie nadesłane zdjęcia zostały opublikowane na FanPage Leszczyńskie NGO na serwisie Facebook, gdzie mieszkańcy za pomocą kliknięć „Lubię To!” wybrali najciekawsze według nich fotografie. Laureaci, czyli autorzy trzech prac z największą liczbą polubień zostali zaproszeni do gabinetu Prezydenta Miasta Leszna na specjalne podsumowanie kampanii oraz wręczenie nagród.

Dodatkowo, w ramach kampanii pojawiło się VI galerii fotograficznych, pokazujących Leszno w kilku sceneriach, m.in. latem, jesienią, zimą, czy z lotu ptaka oraz nagrany został specjalny materiał filmowy ukazujący Leszno, nagrany za pomocą drona.

Opublikował: ngo@leszno.pl
Napisz do nas