2022-03-25
Dofinansowanie na reklamę 10 tys. USD miesięcznie – program Google Ad Grants
W ramach programu Google Ad Grants, organizacja non-profit może korzystać z reklam tekstowych Google Ads. Dowiedz się czy Twoja organizacja może skorzystać z programu i umów bezpłatną konsultację. Nabór prowadzony jest w trybie ciągłym.
FUNDATOR: Google Ad Grants
O PROGRAMIE: Reklama Google Ad Grants
Z reklamami tekstowymi Google spotykamy się na co dzień w czasie korzystania z wyszukiwarki Google. Sponsorowane linki pojawiają się w wynikach wyszukiwania na górze i dole strony. Zazwyczaj są to pierwsze dwa lub trzy wyniki wyszukiwania. Reklamy Google Adwords różnią się od organicznych wyników jedynie subtelnym dopiskiem 'reklama' obok linku do strony.
CEL PROGRAMU: Google Ad Grants pomaga organizacjom non-profit informować świat o ich misji. W ramach programu możesz promować inicjatywy, działalność gospodarczą organizacji, pozyskiwać darczyńców, pomagać Twoim podopiecznym, rekrutować wolontariuszy, przyciągać ofiarodawców i realizować nowe projektu.
NA CO MOŻNA OTRZYMAĆ DOFINANSOWANIE: na reklamy tekstowe Google Ads
KTO MOŻE SKŁADAĆ WNIOSKI: O konto Google dla Organizacji Non-Profit mogą ubiegać się tylko organizacje non-profit prowadzące działalność charytatywną, mające dobrą opinię i spełniające wszystkie wymagania obowiązujące w danym kraju.
Nie są przyjmowane zgłoszenia od niektórych typów organizacji i nie są weryfikowane. Prosimy o upewnienie się, że organizacja:
- nie jest instytucją państwową ani organizacją rządową;
- nie jest szpitalem ani placówką służby zdrowia;
- nie jest szkołą, instytucją akademicką ani uniwersytetem (Google for Education to nasz odrębny program dla szkół).
WYSOKOŚĆ DOTACJI: Kwota dotacji wynosi 10 000 USD miesięcznie, nie rocznie (rocznie jest to kwota w wysokości 120 000 USD); Organizacja otrzymuje kredyt względem AdWords, a nie 10 000 USD w gotówce.
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW: Nabór do programu prowadzony jest w trybie ciągłym
TERMIN REALIZACJI ZADANIA: Aby pozostać w programie należy stale przestrzegać warunków określonych przez Google (w przeciwnym razie Google może wykluczyć organizację z programu):
- Aktywnie zarządzać swoim kontem, tj. co najmniej raz na 90 dni wprowadzić pewne zmiany;
- Simon poleca częstsze wprowadzanie zmian (idealnym wyjściem byłoby robienie tego co miesiąc).
- Program jest połączony tylko z tą domenę, z której się zarejestrowałeś;
- W przypadku sprzedaży produktów/świadczenia usług 100% przychodów musi zostać przeznaczone na rzecz organizacji. Nie dopuszcza się marketingu połączonego, gdzie część zysków zostaje przekazana innej spółce.
- Nie należy reklamować produktów finansowych (np. kredytów hipotecznych lub kart kredytowych), lub też ubiegać się o dotację na samochody/łodzie/nieruchomości;
- Reklam AdSense nie można wykorzystać na swojej stronie
- Google AdSense to darmowa usługa, która umożliwia wydawcy strony internetowej zarabianie pieniędzy poprzez umieszczanie na swoich stronach odpowiednio dopasowane reklamy Google.
ŹRÓDŁO ORAZ DODATKOWE INFORMACJE:
Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie internetowej Techsoup.pl - Google Ads Grants dla organizacji pozarządowych lub www.google.com - organizacje pozarządowe
KONTAKT: Umów bezpłatną konsultację - Link do bezpłatnych konsultacji lub dołącz do bezpłatnej grupy (ponad 500 NGO) i zobacz film instruktażowy dot. procedury składania podania o grant - Facebook - grupa Google Ads Grants