twitter instagram YouTube

2022-03-25
Dofinansowanie na reklamę 10 tys. USD miesięcznie – program Google Ad Grants

Dofinansowanie na reklamę 10 tys. USD miesięcznie – program Google Ad Grants

W ramach programu Google Ad Grants, organizacja non-profit może korzystać z reklam tekstowych Google Ads. Dowiedz się czy Twoja organizacja może skorzystać z programu i umów bezpłatną konsultację. Nabór prowadzony jest w trybie ciągłym.

FUNDATOR:  Google Ad Grants

O PROGRAMIE: Reklama Google Ad Grants

Z reklamami tekstowymi Google spotykamy się na co dzień w czasie korzystania z wyszukiwarki Google. Sponsorowane linki pojawiają się w wynikach wyszukiwania na górze i dole strony. Zazwyczaj są to pierwsze dwa lub trzy wyniki wyszukiwania. Reklamy Google Adwords różnią się od organicznych wyników jedynie subtelnym dopiskiem 'reklama' obok linku do strony.

CEL PROGRAMU: Google Ad Grants pomaga organizacjom non-profit informować świat o ich misji. W ramach programu możesz promować inicjatywy, działalność gospodarczą organizacji, pozyskiwać darczyńców, pomagać Twoim podopiecznym, rekrutować wolontariuszy, przyciągać ofiarodawców i realizować nowe projektu.

NA CO MOŻNA OTRZYMAĆ DOFINANSOWANIE: na reklamy tekstowe Google Ads

KTO MOŻE SKŁADAĆ WNIOSKI: O konto Google dla Organizacji Non-Profit mogą ubiegać się tylko organizacje non-profit prowadzące działalność charytatywną, mające dobrą opinię i spełniające wszystkie wymagania obowiązujące w danym kraju.

Nie są przyjmowane zgłoszenia od niektórych typów organizacji i nie są weryfikowane. Prosimy o upewnienie się, że organizacja:

  • nie jest instytucją państwową ani organizacją rządową;
  • nie jest szpitalem ani placówką służby zdrowia;
  • nie jest szkołą, instytucją akademicką ani uniwersytetem (Google for Education to nasz odrębny program dla szkół).

WYSOKOŚĆ DOTACJI: Kwota dotacji wynosi 10 000 USD miesięcznie, nie rocznie (rocznie jest to kwota w wysokości 120 000 USD); Organizacja otrzymuje kredyt względem AdWords, a nie 10 000 USD w gotówce.

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW: Nabór do programu prowadzony jest w trybie ciągłym

TERMIN REALIZACJI ZADANIA:  Aby pozostać w programie należy stale przestrzegać warunków określonych przez Google (w przeciwnym razie Google może wykluczyć organizację z programu):

  • Aktywnie zarządzać swoim kontem, tj. co najmniej raz na 90 dni wprowadzić pewne zmiany;
  • Simon poleca częstsze wprowadzanie zmian (idealnym wyjściem byłoby robienie tego co miesiąc).
  • Program jest połączony tylko z tą domenę, z której się zarejestrowałeś;
  • W przypadku sprzedaży produktów/świadczenia usług 100% przychodów musi zostać przeznaczone na rzecz organizacji. Nie dopuszcza się marketingu połączonego, gdzie część zysków zostaje przekazana innej spółce.
  • Nie należy reklamować produktów finansowych (np. kredytów hipotecznych lub kart kredytowych), lub też ubiegać się o dotację na samochody/łodzie/nieruchomości;
  • Reklam AdSense nie można wykorzystać na swojej stronie
  • Google AdSense to darmowa usługa, która umożliwia wydawcy strony internetowej zarabianie pieniędzy poprzez umieszczanie na swoich stronach odpowiednio dopasowane reklamy Google.

ŹRÓDŁO ORAZ DODATKOWE INFORMACJE:

Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie internetowej Techsoup.pl - Google Ads Grants dla organizacji pozarządowych  lub www.google.com - organizacje pozarządowe

KONTAKT: Umów bezpłatną konsultację - Link do bezpłatnych konsultacji lub dołącz do bezpłatnej grupy (ponad 500 NGO) i zobacz film instruktażowy dot. procedury składania podania o grant - Facebook - grupa Google Ads Grants

Opublikował: op@leszno.pl
Napisz do nas