twitter instagram YouTube

2024-03-04
Konkurs „Dzień Rodzicielstwa Zastępczego – kampania społeczna”

Konkurs „Dzień Rodzicielstwa Zastępczego – kampania społeczna”

W świadomości społecznej funkcjonuje wiele mitów dotyczących motywacji, roli i przywilejów opiekunów zastępczych oraz dzieci pod ich opieką. Ze względu na to rodziny zastępcze nie zawsze mogą liczyć na wsparcie ze strony przedstawicieli społeczności lokalnej. W celu odpowiedzi na wyżej zidentyfikowane wyzwanie Fundacja EY ogłosiła konkurs „Dzień Rodzicielstwa Zastępczego – kampania społeczna”. Wnioski należy przesyłać do dnia 2 kwietnia 2024 roku.

FUNDATOR:

Organizatorem konkursu jest Fundacja Ernst & Young (Fundacja EY).

O PROGRAMIE:

Konkurs dotyczy organizacji kampanii społecznej na rzecz rodzicielstwa zastępczego w społeczności lokalnej. Termin „kampania społeczna” definiuje się jako zestaw różnych działań, których celem jest doprowadzenie do wzrostu wiedzy, zmiany myślenia, zachowania wobec rodzicielstwa zastępczego. Kampania społeczna może stosować narzędzia i techniki reklamowe oraz Public Relations. W ramach konkursu należy określić następujące elementy kampanii społecznej: jej cel, grupę lub grupy docelowe, hasło i główny przekaz, jak również kanały dotarcia do odbiorców, działania, które zostaną zrealizowane w ramach kampanii, partnerów. Odbiorcami planowanej kampanii społecznej są mieszkańcy danego powiatu/powiatów, a nie już istniejące rodzinne formy pieczy zastępczej, które mogą pomóc w jej przeprowadzeniu.

CEL KONKURSU:

Celem konkursu jest organizacja kampanii społecznej na rzecz rodzicielstwa zastępczego na terenie powiatu lub kilku powiatów.

NA CO MOŻNA OTRZYMAĆ DOFINANSOWANIE:

Dofinansowanie można otrzymać na organizację kampanii społecznej na rzecz rodzicielstwa zastępczego w społeczności lokalnej.

KTO MOŻE SKŁADAĆ WNIOSKI:

O granty na organizację kampanii społecznej na rzecz rodzicielstwa zastępczego mogą ubiegać się:

  • rodziny zastępcze (RZ),
  • rodzinne domy dziecka (RDD),
  • placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego,
  • organizacje pozarządowe (fundacje, stowarzyszenia),
  • instytucje publiczne (samorządowe i państwowe tj. PCPR, MOPS, MOPR, Organizatorzy Rodzinnej Pieczy Zastępczej), które pracują bezpośrednio z RZ oraz z prowadzącymi RDD, a także ich podopiecznymi i mają z nimi osobisty kontakt.

WYSOKOŚĆ DOTACJI:      

Maksymalna kwota dotacji na realizację jednego projektu kampanii społecznej wynosi 10 000 złotych. Wnioskodawca zobowiązany jest do wniesienia min. 10% wkładu własnego do kosztów kampanii społecznej w formie finansowej, rzeczowej lub merytorycznej.

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW:

Wnioski należy nadsyłać do dnia 2 kwietnia 2024 roku, do godziny 12:00 na adres e-mail: karolina.gadalska-karwacka@pl.ey.com – z tytułem wiadomości: DRZ_(nazwa wnioskującego z podaniem miejscowości).

KONTAKT:

Pani Karolina Gadalska-Karwacka - nr tel.: 797 974 234, adres e-mail: karolina.gadalska-karwacka@pl.ey.com.

ŹRÓDŁO ORAZ DODATKOWE INFORMACJE:

Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej:

www.ey.com/pl_pl/fundacja/promowanie-rodzicielstwa-zastepczego?fbclid=IwAR2-Bzawxfw5Hmj_DATqyxy0ByfIwAFZhTQMSybaO_BiiyaKL07BsZWypHw

Opublikował: op@leszno.pl
Napisz do nas