twitter instagram YouTube

2022-06-08
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat chorób otępiennych, w tym choroby Alzheimera

Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat chorób otępiennych, w tym choroby Alzheimera

Minister Zdrowia ogłosił konkurs ofert na wybór realizatora zadania z zakresu zdrowia publicznego, pn.: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat chorób otępiennych, w tym choroby Alzheimera, w ramach Zadania 3 Wspieranie aktywności społecznej seniorów oraz poprawa związanej ze zdrowiem jakości życia osób starszych, Celu Operacyjnego 5 Wyzwania demograficzne, Narodowego Programu Zdrowia 2021-2025. Oferty można składać do 24 czerwca 2022 roku.

FUNDATOR: Ministerstwo Zdrowia

O PROGRAMIE: Przedmiotem konkursu jest wybór jednego Realizatora, którego zadaniem będzie przeprowadzenie w latach 2022-2023 kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat zaburzeń otępiennych, w tym choroby Alzheimera, obejmującej przygotowanie i publikację/emisję materiałów promocyjno-informacyjnych w mediach.

CEL KAMPANII: Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat zaburzeń otępiennych, w tym ich objawów i wagi wczesnego rozpoznania choroby, a także kształtowanie właściwych postaw wobec chorych i ich bliskich.

NA CO MOŻNA OTRZYMAĆ DOFINANSOWANIE:

W ramach realizacji zadania oczekuje się od Realizatora:
a. W 2022 r. – co najmniej:

  • Przeprowadzenia prac przygotowawczych do realizacji kampanii, w tym opracowania jej założeń, planu i projektów materiałów informacyjno-promocyjnych.
  • Przekonsultowania projektów materiałów informacyjno-promocyjnych i opracowania ich ostatecznych wersji do emisji/publikacji, po uzyskaniu akceptacji Ministerstwa Zdrowia.
  • Przeprowadzenia badania poziomu wiedzy i świadomości odbiorców kampanii na temat zaburzeń otępiennych przed rozpoczęciem kampanii (metodą CATI).
  • Rozpoczęcia realizacji kampanii w telewizji, radio, Internecie.

b. Do końca 2023 r. – co najmniej:

  • Kontynuacji kampanii w telewizji, radio, Internecie, w tym przygotowania i emisji w Internecie animowanych filmów informacyjno–edukacyjnych.
  • Przeprowadzenia badania poziomu wiedzy i świadomości odbiorców kampanii na temat zaburzeń otępiennych po zakończeniu kampanii (metodą CATI).
  • Przeprowadzenia ewaluacji końcowej zadania.

2. Działania komunikacyjne w ramach kampanii mają doprowadzić do:
a. Zrozumienia czym są zaburzenia otępienne, że dotykają coraz większej liczby osób i nie należy ich mylić ze standardowymi objawami starzenia.
b. Zrozumienia jakie skutki zaburzenia otępienne wywołują w codziennym życiu chorych i ich bliskich.
c. Zrozumienia jak ważna jest profilaktyka i wczesna diagnoza.
d. Zbudowania postawy obywatelskiej polegającej na sprzeciwie wobec dyskryminacji i izolacji osób chorych i ich bliskich.

KTO MOŻE SKŁADAĆ WNIOSKI: Oferentem/Realizatorem2) zadania mogą być podmioty, których cele statutowe lub przedmiot działalności dotyczą spraw objętych zadaniami określonymi w art. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym, w tym organizacje pozarządowe i podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057, z późn. zm.).

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW: Oferty można składać do 24 czerwca 2022 r. do godz. 16:00 – wyłącznie za pośrednictwem Platformy Obsługi Projektów Inwestycyjnych (POPI) pod adresem https://e-inwestycje.mz.gov.pl/otwiera się w nowej karcie.

ŹRÓDŁO ORAZ DODATKOWE INFORMACJE:

Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie internetowej organizatora konkursu: www.gov.pl - Ministerstwo Zdrowia 

KONTAKT: Dodatkowo wyjaśnienia udzielane będą w dni robocze w godzinach 10.00-12.00 pod numerem telefonu 539 147 688 lub 882 358 613.

Opublikował: op@leszno.pl
Napisz do nas