twitter instagram YouTube

2017-05-23
„wyPRomuj NGO” – podsumowanie kampanii

Dobiegła końca rozpoczęta w marcu i prowadzona przez Miasto Leszno kampania „wyPRomuj NGO”. W ciągu kilku tygodni na łamach strony www.leszno.pl pojawiło się 15 newsów tematycznych, w których informowaliśmy m.in. o tym, jak dbać o wizerunek organizacji pozarządowej, jak pokazać NGO mieszkańcom, czy jakie możliwości daje organizacjom Miasto Leszno.

„wyPRomuj NGO” to kampania adresowana głównie do przedstawicieli leszczyńskich NGO. Jej celem było przybliżenie zasad oraz sposobów skutecznego dotarcia z przekazem promocyjnym do mieszkańców.  Dlaczego „wyPRomuj NGO”? „Wypromuj” od szeroko pojętej promocji, podkreślone „PR” oznacza public relations, czyli dbałość o wizerunek i jak najlepszy kontakt z otoczeniem, a NGO to nic innego jak Non Governmental Organization czyli organizacja pozarządowa.

Tematy, które zostały omówione w kampanii to m.in. promocja organizacji pozarządowej w sieci, np. w mediach społecznościowych, sposoby nagłośnienia i reklamowania wydarzeń organizowanych przez NGO, czy chociażby proste, ale skuteczne metody marketingowe, dzięki którym organizacja może budować jak najlepsze relacje z mieszkańcami, czy pozyskiwać nowych członków bądź darczyńców.

Podczas całej akcji zaprezentowana została również oferta, jaką kieruje do organizacji pozarządowych Miasto Leszno. Mowa tu o wsparciu merytorycznym i praktycznym. Oprócz porad i propozycji, przedstawione zostały też obowiązki, jakie spełniać muszą organizacje, podczas gdy realizują dane projekty, czy otrzymują wsparcie od Miasta Leszna. W ramach kampanii odbyły się również warsztaty z zakresu prowadzenia profili na portalach Facebook i Twitter, zainicjowane przez magistrat. Dzięki nim w sieci pojawiło się kilka nowych profili leszczyńskich organizacji pozarządowych. Podobne warsztaty będą organizowane cyklicznie (o warsztatach informować będziemy na stronie www.leszno.pl oraz Facebook.com/LeszczynskieNGO), a porad dotyczących prowadzenia profili społecznościowych czy innych tematów związanych z promowaniem NGO można zasięgnąć w naszym biurze.

Lista newsów promocyjnych, które pojawiły się w ramach kampanii:

  1. wyPRomuj NGO – nowa inicjatywa Miasta.
  2. Budowanie tożsamości wizualnej Organizacji.
  3. Organizacjo zaistniej w sieci.
  4. Jak promować swoje wydarzenie?
  5. Dlaczego warto brać udział w Targach NGO?
  6. Warsztaty z zakładania i prowadzenia kont na portalach społecznościowych.
  7. Niezbędnik informacyjny.
  8. Promocja na 5.
  9. Warto być Wolontariuszem.
  10. #ChwalimySię - Leszczyńskie NGO aktywnie działają.
  11. Dlaczego warto angażować Miasto Leszno w promocję swoich działań?
  12. Wyniki ofert już są - czas na promocję.
  13. Kampania 1% podatku.
  14. Patronat Honorowy Prezydenta Miasta Leszna.
  15. Animacja aktywności III sektora w Lesznie.

Wszystkie dostępne są na stronie Miasta Leszna www.leszno.pl w zakładce Organizacje Pozarządowe / Wypromuj NGO - www.leszno.pl/wyPRomuj_NGO_943

Mamy nadzieję, iż przeprowadzona kampania pomogła bądź pomoże organizacjom pozarządowym w lepszym i skuteczniejszym budowaniu wizerunku oraz tworzenia jak najlepszych i pozytywnych relacji na linii organizacja – mieszkańcy.

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym biurem.

Biuro Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. Organizacji Pozarządowych

Urząd Miasta Leszna

 Al. Jana Pawła II 21a,

64-100 Leszno

tel. 65 529 54 03,

e-mail: ngo@leszno.pl

Facebook.com/LeszczynskieNGO

Twitter.com/LeszczynskieNGO

Instagram.com/LeszczynskieNGO

Opublikował: ngo@leszno.pl
Napisz do nas