2020-03-04
Ostatnie zabawy zakończone!
Zabawy w ramach kampanii 'Zakochaj się w Lesznie jak MY' zostały zakończone!
Ostatnie dni kampanii 'Zakochaj się w Lesznie jak MY' były bardzo aktywne, uczestnicy chętnie brali udział w naszych zabawach.
Jednym z ostatnich zadań było rozwiązanie rebusu. Rozwiązaniem były słowa hymnu stowarzyszenia Amazonek:
'Sercem do was przemawiam
Serce miłością zaprawiam'
Prawidłową odpowiedź podała Pani Lesia Veretelnyk, otrzymała od nas zestaw gadżetów.
Następnie, kolejno zadaliśmy dwa pytania dotyczące naszych innych portali społecznościowych. Pierwsze pytanie dotyczyło tego, ile mamy postów na Instagramie, drugie- ile mamy filmów na kanale You Tube. Na pytanie dotyczące Instagrama, jako pierwszy w komentarzu do posta, prawidłowo odpowiedział Pan Grzegorz Twardowski (519 postów) a na drugie, prawidłowo, drogą e-mailową odpowiedział Pan Paweł Gimziński (82 filmy). Każdy z Panów otrzymał zestaw gadżetów.
Przedostatnią zabawą była wykreślanka. W tej zabawie zwycięzca nie został wyłoniony, ponieważ żadna osoba biorąca udział, nie podała wszystkich poprawnych haseł. Ukrytych zostało 9 następujących słów: SPORT, KULTURA, EDUKACJA, EKOLOGIA, REWITALIZACJA, PROMOCJA, WOLONTARIAT, ZDROWIE, TURYSTYKA.
Ostatnie zadanie polegało na odgadnięciu ile krówek z logiem NGO znajduje się w słoiku. Ta zabawa cieszyła się największą aktywnością wśród internautów, ponieważ zostało zamieszczonych aż 91 komentarzy. Krówek w słoiku znajdowało się 27- prawidłowo jako pierwsza odpwoiedziała Pani Marysia Musielak i tym samym wygrała zestaw gadżetów.
W sobotę 29 lutego, na zwieńczenie kampanii, poprosiliśmy facebookowiczów, aby w komentarzach do posta przesyłali nam zdjęcia obrazujące za co kochają Leszno. Zdjęcia zostaną umieszczone w broszusze podsumowującej kampanię.