twitter instagram YouTube

2022-02-28
Zakończenie kampanii "Zakochaj się w Lesznie - jak MY!"

Zakończenie kampanii

W dniu 28 lutego 2022 roku zakończyliśmy szóstą edycję Kampanii "Zakochaj się w Lesznie - jak MY!"

Zakończyliśmy szóstą edycję Kampanii "Zakochaj się w Lesznie - jak MY!". W tym roku trwała ona od 14 do 28 lutego. Akcję podzieliliśmy na dwa etapy:

  • I love Leszno - zakochaj się w Lesznie! Która trwała od 14 do 21 lutego br., oraz
  • I love Organizacje Pozarządowe - zakochaj się w Organizacjach Pozarządowych! Która realizowana była w dnaich od 22 do 28 lutego br.

W ramach kampanii przygotowaliśmy:

  • konkurs "I love Leszno" - jego celem było rozbudzenie w mieszkańcach miasta zainteresowania własną miejscowością, kształtowanie umiejętności dostrzegania piękna i oryginalności swojego regionu, a takze współpraca dziecka z rodziną w podejmowaniu wspólnych działań. W ramach konkursu należało przesłać wiersz o tematyce "I love Leszno", który został poddany głosowaniu na profilu facebook: Leszczyńskie NGO. Wiersze, które uzyskały trzy najwyższe wyniki pod kątem ilości otrzymanych serduszek otrzymają nagrody, o których była mowa w regulaminie konkursu.

Zwycięzcami konkursu zostali:

  1. Szymon Ptasik, Łukasz Buchwald i Nataniel Paszkowiak - wiersz zdobył 378 serduszek, a jego autorom udało się zająć pierwsze miejsce!
  2. Karol Nowak - wiersz zdobył 144 serduszek, a jego autorowi udało się zdobyć drugie miejsce!
  3. Joanna Tuszyńska - wiersz zdobył 129 serduszek, a jego autorce udało się zająć trzecie miejsce!
  • mini - konkursy - zabawy pojawiały się każdego dnia od 14 do 27 lutego na platformie facebook: LeszczyńskieNGO. Zabawy były różne i o innym stopniu trudności. W każdym konkursie wygrywała jedna osoba (chyba, że zapis w poście sugerował inaczej). Dla osób, które wygrywały, zdobywały nasze magnesy - tabliczki " I ♥ Pozarządowe Leszno",  "I ♥ Leszno" lub " I ♥ Wolontariat" (wyjątkiem były dwa konkursy, w których można było wygrać słoik krówek oraz wejściówkę do Groty Solnej "Pira Grota").
  • Utworzone były dwa tematyczne newsy, które poświęcone były historii leszczyńskiego Ratusza oraz miejsc w Lesznie, w których można odprężyć się i zrelaksować.

W ramach kampanii opublikowano:

  • 10 newsów na stronie www.ngo.leszno.pl
  • 25 postów na platformie facebook: leszczyńskieNGO
  • 3 posty na platformie twitter: leszczyńskieNGO
Opublikował: op@leszno.pl
Napisz do nas