2017-04-06
#ChwalimySię - Leszczyńskie NGO aktywnie działają
Akcja #wyPRomujNGO w praktyce. W nawiązaniu do naszych newsów o kreatywnym marketingu i nieszablonowym podejściu do promocji własnych organizacji i wydarzeń, chcielibyśmy pokazać Wam, w jaki sposób przedstawić można szerszej publice działania i osiągnięcia NGO. Wykorzystany został do tego portal Facebook oraz istniejące tam profile leszczyńskich organizacji, które włączyły się do całej akcji.
„#ChwalimySię – Leszczyńskie NGO aktywnie działają”. Pod tym hasłem na początku tego roku zainicjowana została prosta, ale treściwa zabawa na portalu społecznościowym Facebook. Akcja polegała na dodawaniu wpisów na serwisie, w których to każdy z wcześniej mianowanych podmiotów miał wskazać działania z minionego roku 2016, z których jest najbardziej dumny. Do zabawy przyłączyły się leszczyńskie fundacje, stowarzyszenia, kluby sportowe oraz grupy nieformalne. Inicjatorem było Miasto Leszno i Leszczyńskie NGO.
W załączonej krótkiej broszurze mogą Państwo zobaczyć, z czego dumne są nasze leszczyńskie organizacje. (klikniij tutaj)
Organizacje, które wzięły udział w zabawie:
- Chór Miejski "Chopin" Zasłużony dla Kultury Polskiej
- Fundacja "Dr Clown" Oddział Leszno
- Leszczyńskie Stowarzyszenie Airsoftu
- Leszczyńskie Stowarzyszenie Spadochroniarzy Feniks
- Leszczyńskie Stowarzyszenie Twórców Kultury
- Mażoretki Orkiestry Dętej Miasta Leszna
- Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Nasz Dom - Nasz Świat".
- Stowarzyszenie Sympatyków Klubu Unia Leszno
- Stowarzyszenie „Wygraj Siebie”
Nasz krótki komentarz do akcji:
Dziękujemy wszystkim za udział w naszej zabawie. Gratulujemy Wam zaangażowania, aktywności oraz realizacji wyżej wymienionych działań. Mamy nadzieję, że obecny już, 2017 rok będzie dla Was jeszcze owocniejszy niż ubiegły i z dumą będziemy mogli ogłosić kolejną edycję naszej zabawy.
Wracając do głównego tematu naszego newsa czyli promocji NGO, chcielibyśmy pokazać, jakie efekty może przynieść podobna akcja:
- pokazanie aktywności NGO i skali naszych działań,
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji,
- tworzenie więzi i interakcji pomiędzy organizacjami, członkami organizacji i odbiorcami działań,
- pokazanie kreatywności organizacji, ale też innego podejścia do promocji.
Oczywiście była to jednorazowa akcja, jednak może być ona powtarzana każdego roku.