2023-09-04
Dofinansowanie na reklamę 10 tys. USD miesięcznie – program Google Ad Grants
Zachęcamy do wzięcia udziału w programie Google Ad Grants, w ramach których organizacje non-profit mogą korzystać z reklam tekstowych Google Ads. Dowiedz się czy Twoja organizacja może skorzystać z programu i umów bezpłatną konsultację. Nabór prowadzony jest w trybie ciągłym.
FUNDATOR: Google Ad Grants
O PROGRAMIE:
Z reklamami tekstowymi Google spotykamy się na co dzień w czasie korzystania z wyszukiwarki Google. Sponsorowane linki pojawiają się w wynikach wyszukiwania na górze i dole strony. Zazwyczaj są to pierwsze dwa lub trzy wyniki wyszukiwania. Reklamy Google Adwords różnią się od organicznych wyników jedynie subtelnym dopiskiem 'reklama' obok linku do strony.
CEL PROGRAMU: Google Ad Grants pomaga organizacjom non-profit informować świat o ich misji. W ramach programu możesz promować inicjatywy, działalność gospodarczą organizacji, pozyskiwać darczyńców, pomagać Twoim podopiecznym, rekrutować wolontariuszy,
przyciągać ofiarodawców i realizować nowe projektu.
NA CO MOŻNA OTRZYMAĆ DOFINANSOWANIE: na reklamy tekstowe Google Ads
KTO MOŻE SKŁADAĆ WNIOSKI: O konto Google dla Organizacji Non-Profit mogą ubiegać się tylko organizacje non-profit prowadzące działalność charytatywną, mające dobrą opinię i spełniające wszystkie wymagania obowiązujące w danym kraju. Nie są przyjmowane zgłoszenia od niektórych typów organizacji i nie są weryfikowane. Prosimy o upewnienie się, że organizacja:
- nie jest instytucją państwową ani organizacją rządową;
- nie jest szpitalem ani placówką służby zdrowia;
- nie jest szkołą, instytucją akademicką ani uniwersytetem (Google for Educationto nasz odrębny program dla szkół).
WYSOKOŚĆ DOTACJI: Kwota dotacji wynosi 10 000 USD miesięcznie, nie rocznie (rocznie jest to kwota w wysokości 120 000 USD); Organizacja otrzymuje kredyt względem AdWords, a nie 10 000 USD w gotówce.
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW: Nabór do programu prowadzony jest w trybie ciągłym
TERMIN REALIZACJI ZADANIA: Aby pozostać w programie należy stale przestrzegać warunków określonych przez Google (w przeciwnym razie Google może wykluczyć organizację z programu):
- Aktywnie zarządzać swoim kontem, tj. co najmniej raz na 90 dni wprowadzić pewne zmiany;
- Simon poleca częstsze wprowadzanie zmian (idealnym wyjściem byłoby robienie tego co miesiąc).
- Program jest połączony tylko z tą domenę, z której się zarejestrowałeś;
- W przypadku sprzedaży produktów/świadczenia usług 100% przychodów musi zostać przeznaczone na rzecz organizacji. Nie dopuszcza się marketingu połączonego, gdzie część zysków zostaje przekazana innej spółce.
- Nie należy reklamować produktów finansowych (np. kredytów hipotecznych lub kart kredytowych), lub też ubiegać się o dotację na samochody/łodzie/nieruchomości;
- Reklam AdSense nie można wykorzystać na swojej stronie
- Google AdSense to darmowa usługa, która umożliwia wydawcy strony internetowej zarabianie pieniędzy poprzez umieszczanie na swoich stronach odpowiednio dopasowane reklamy Google.
ŹRÓDŁO ORAZ DODATKOWE INFORMACJE:
Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie internetowej https://www.techsoup.pl/pl/item-details/1749/google-ad-grants-dla-organizacji-pozarzadowych lub https://www.google.com/nonprofits/eligibility/
KONTAKT: Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnych konsultacji! O szczegółach przeczytacie - https://calendly.com/webup/gag?utm_source=ngoplfunduszep&month=2022-03 lub na bezpłatnej grupie (ponad 500 NGO), film instruktażowy dot. procedury składania podania o grant dostępny jest na stronie https://www.facebook.com/groups/googleadgrants