2018-06-27
Podsumowanie kampanii
Zakończyła się druga edycja kampanii „WyPRomuj NGO”. W jej ramach zostały m.in. przybliżone tematy różnych kanałów promocji dostępnych dla organizacji pozarządowych.
Kampania trwała od kwietnia do czerwca i miała dwa główne cele. Pierwszym z nich było podkreślenie wagi, jaką odgrywa promocja w działalności organizacji pozarządowej. Drugim – zaprezentowanie możliwych działań promocyjnych, które mogą podejmować NGO.
W ramach „WyPRomuj NGO. Edycja 2018” zostało opublikowanych 8 artykułów w formie krótkich poradników. Zostały poruszone tematy: wolontariatu, promocji poprzez stronę ngo.leszno.pl, różnych form promocji na terenie Miasta Leszna, planowania działań promocyjnych. Została także przypomniana zeszłoroczna kampania.
Lista artykułów:
- Kalendarz zdarzeń NGO i strona ngo.leszno.pl.
- Organizacja wolontariatu.
- Promocja wolontariatu.
- Promocja na targach NGO – promocja w Lesznie.
- Promocja wydarzeń w Internecie.
- Informatory NGO.
- WyPRomuj NGO 2017 – przypomnienie kampanii.
- Planowanie działań promocyjnych.
Wszystkie artykuły dostępne są w zakładce Kampanie – wypromuj NGO.
Pod szyldem kampanii została przygotowana i opublikowana broszura w formie elektronicznej „WyPRomuj NGO 2018. Znaczenie promocji w działalności organizacji pozarządowej”. Informator zawiera zredagowane artykuły z kampanii z 2018 i 2017 roku, tworząc mini-kompendium wiedzy dla przedstawicieli organizacji pozarządowych na temat działań promocyjnych.
Informacje o nowych artykułach i broszurze były zamieszczane na fanpage’u Leszczyńskie NGO.