2018-06-11
WyPRomuj NGO 2017 - przypomnienie kampanii
W dzisiejszym artykule przybliżymy wpisy z zeszłorocznej kampanii. Wszak zawarte w nich porady są wciąż aktualne i wartościowe – dlatego warto je sobie odświeżyć i zobaczyć, jakie tematy były poruszane w 2017 roku.
Budowanie tożsamości wizualnej
Identyfikacja wizualna jest ważnym elementem każdej organizacji i firmy. Powinna być spójna, najlepiej nawiązująca do działalności naszej organizacji. Tożsamość wizualną tworzą elementy takie jak: kolorystyka, logo, krój czcionek, wzory dokumentów, maili.
Przemyślany wizerunek sprawi, że nasza organizacja stanie się lepiej rozpoznawalna. Na co należy więc zwrócić uwagę? Artykuł skupia się na poszczególnych elementach wizerunku: logo, papierze firmowym i wizytówkach, stopce e-mail, roll-upie. Omówione są też dodatkowe nośniki wizualne, między innymi prezentacje multimedialne, reklamy prasowe i internetowe, strony internetowe i strony na portalach społecznościowych.
Organizacjo – zaistniej w sieci
W dzisiejszych czasach zapewne nikt już nie ma wątpliwości, że warto „być w sieci”. Ludzie najczęściej korzystają z Internetu jako źródła wiedzy o interesującej ich organizacji, dlatego warto zadbać o to, aby dostępne w sieci informacje na nasz temat były jak najbardziej zgodne z prawdą, a przy okazji były podawane w sposób, który wzbudzi ciekawość osób przeglądających nasze strony.
W poradniku znajdują się porady dotyczące tworzenia strony internetowej organizacji, prezentacji multimedialnej, newslettera, profilu w mediach społecznościowych, teczki prasowej.
Jak promować swoje wydarzenie?
Przygotowanie wydarzenia to połowa sukcesu. Równie ważne jest rozpromowanie naszego wydarzenia, aby zachęcić mieszkańców do uczestnictwa. W artykule „Jak promować swoje wydarzenie?” zostały zawarte cenne wskazówki, które pomogą osiągnąć ten cel. Wśród propozycji znalazły się na przykład współpraca z miastem w zakresie promocji, patronat.
W tej części poradnika znajduje się również użyteczny wzór informacji prasowej.
Dlaczego warto brać udział w targach NGO?
Jak przygotować stoisko? W jaki sposób zachęcić ludzi, aby odwiedzili nasze stoisko? Na te i inne pytania odpowiedzi poznamy podczas lektury.
O uczestnictwie w targach NGO możemy przeczytać także w tegorocznej edycji: TUTAJ – pod kątem wydarzeń dziejących się w Lesznie.
Niezbędnik informacyjny to kluczowe narzędzie potrzebne do dobrego wypromowania naszej organizacji, które pomoże nam w dobry, treściwy, kompleksowy i jasny sposób zaprezentować naszą organizację. Jest to zbiór wszystkich najważniejszych informacji na temat organizacji pozarządowej.
Jeśli szukamy nietypowych pomysłów na promocję organizacji, albo chcemy zobaczyć, jakie są możliwe kanały promocji, koniecznie przeczytajmy artykuł „Promocja na 5”. Zaskoczmy naszych odbiorców – nietuzinkowe podejście do promocji przyciągnie większą niż zwykle uwagę.
Dlaczego Warto angażować Miasto Leszno w promocję swoich działań?
Wszystkie leszczyńskie organizacje pozarządowe mogą bezpłatnie promować swoje działania, usługi i wydarzenia na stronach prowadzonych przez Miasto Leszno. Niniejszy artykuł dokładnie przybliża zakres możliwej współpracy z Miastem w zakresie promocji. Podczas lektury poznamy także „promocyjny savoir-vivre” – niepisane zasady dobrej współpracy informacyjnej z urzędem.
Wyniki ofert już są – czas na promocję
Promocja projektu to jeden z podstawowych obowiązków organizacji pozarządowych, które otrzymały dotację z samorządu. Bardzo często działania promocyjno-informacyjne są zaniedbywane albo ograniczają się do minimum. Obowiązki w zakresie informacji i promocji zarówno w trakcie realizacji projektu, jak i po jego zakończeniu, nakłada na organizacje umowa o dofinansowanie projektu.
Pamiętajmy więc o obowiązkach, jakie wynikają z otrzymania dotacji.
Patronat Honorowy Prezydenta Miasta Leszna
Co jeszcze można zrobić, aby organizacja i promocja naszego przedsięwzięcia stała na jak najwyższym poziomie? Jak podnieść rangę naszego wydarzenia? Aplikujmy o Patronat Honorowy Prezydenta Miasta Leszna – z tego poradnika dowiemy się, jak to zrobić.